Her kan man spørge om alt indenfor sex.
Brugeravatar
Af Charmetrolden
#195 For omkring 5 år siden tror jeg sendte DR et program med Jørgen Leth som vært der hed Kussen hvor man gik lidt i detaljer og fortalte om kussen og hvor smuk en kusse er, og hvor rigtig mange forskellige damer/piger over hele verden havde stillet op og fået taget nær billede af deres kusse/fisse/missen som man viste på tv og mener faktisk også der var blevet lavet en bog med billederne af alle disse fisser det var så kun billeder der var ikke beskrevet noget om den der havde lagt fisse til billede, hvem der stod bag optagelserne ved jeg ikke, men et lidt underligt men også meget underholdende program at se på :)

Jeg prøvede lige at Google (tv programmet Kussen) og fandt dette. http://www.dr.dk/nyheder/kultur/kussen- ... rd-paa-dr2 bare for at vise at den er god nok :D

Jeg ved ikke hvordan i andre har det med udtrykket Kussen er for mit vedkommende lidt skævt der fortrækker jeg fisse/fissen eller mis/missen hvad siger i andre?

Hvis nu jeg laver et nyt indlæg der hedder (Fissen) er der så nogle er jer piger der har mod på udfordringen :P
Brugeravatar
Af Gavtyv
#412 Jeg har det også temmelig akavet med ordet "kussen" - jeg har aldrig kunnet lide det og aldrig brugt det - det er lidt svært
at forklare, men på mig giver det en forestilling om "noget stort", hvor der måske er plads til en hel arm el. noget i den
retning - og een i den størrelse har jeg endnu aldrig mødt, selvom jeg godt ved de findes. :o

Jeg synes "fissen" lyder meget bedre - det virker på mig mere frækt, sødt og nuttet. ;)
"Missen" er også et OK ord for den, hvis altså der er hår på - det må der nemlig gerne være bare den er sød og trimmet. ;) 8-)

Mvh. Gavtyven