Kender du nogle gode steder rundt om i Danmark, hvor man kan have sex, så kan du skrive det her.
Brugeravatar
Af SexyLab
#269 Hey frække mennesker

Er der nogen herinde der ved om man kan leje nogle hytter et sted? Må gerne være et flor sted og med spa bad i hytterne.
Brugeravatar
Af Mytime
#438 Hey SexyLab :)

Jeg ved der er et sted på sjælland hvor man kan leje sig ind for en nat med adgang til legerum hvor der er lidt af hvert som i en swinger klub. Det er noget tid siden jeg så det, og syntes ikke det var særligt wow. Men der er jo fede sommerhuse til leje hvor der både er pool og spa i fede omgivelser :)

Så det er bare om at google og komme afsted med det nye frække outfit og champange :)
Brugeravatar
Af Charmetrolden
#459 En af mine tanker er Lalandia i Rødby der er da mulighed for at leje en hytte så hvis der er nogle der er frisk kan jeg da prøve at undersøge hvad det koster for en weekend ;)
Af Simon Sex321
#663 Sikke et godt spørgsmål. Hytter til sex eller måske en voksenfilm....Jeg er PÅ.

Der findes nogen, som hedder Netferie.dk - måske værd at prøve.....Ved de er billige da en fra min familie lejer gennem dem. Et godt alternativ. De har også kampagnetilbud.. :mrgreen:

Mvh. Erektus