Her kan man spørge om alt indenfor sex.
Brugeravatar
Af Charmetrolden
#63 Jeg er meget åben om mit sex liv og hvad jeg godt kan lide men hvordan har i andre det med disse som jeg har nævnt her under.
Oralsex.
Onani.
Buttplug.
Analsex.
Med eller uden kondom.
Rollespil.
AfDirtygirl
#75 Jeg kan nu også sagtens være åben .. Der jo ingen der ved hvem man er :lol:

Oralsex - er vild med det. Både at give det men også at modtage, synes det en vild fræk form for forspil ..

Onani - uha .. Det noget jeg gør ret ofte faktisk :lol: favoriten i tiden er med bruseren.. Altså man skruer bruserhovedet af og bruger strålen.. :

Buttplug - har ik prøvet det, endnu.. Men det da på listen over ting jeg tænker der skal afprøves

Analsex - synes det okay, det kan sagtens være både frækt og dejligt, hvis forarbejdet er gjordt ordentligt

Med eller uden kondom - helst uden.. Spiser heller ik karameller med papir :lol:

Rollespil - ik noget jeg har gjort så meget i ..andet end lidt dominans.. Hvor man jo er lidt slave/hersker.. Men synes tanken om det lyder fræk

Hvad med dig selv charmetrolden?
Brugeravatar
Af Charmetrolden
#80 Nå nu jeg selv åbner ballet så må jeg jo også heller selv fortælle lidt ;)

Jeg er helt vild med Oralsex både at give og modtage fortrækker dog at pigen er glat eller trimmet :)

Onani den kan jeg heller ikke løbe fra det kan variere men som oftes flere gange om ugen og nogle gange end da flere gange om dagen ;)

Buttplug er et område jeg er lidt nysgerrig inde for har dog endnu ikke været så heldig at komme i kontakt med en pige der deler nysgerrigheden inde for dette område og er derfor ikke afvisende hvis en pige med mod på det skulle henvende sig ;)

Analsex er lidt det samme som med buttplug har prøvet det og ved også godt at pigen skal varmes godt op inden og man skal huske masser af glide middel, finder det vanvittigt frækt. ;)

Jeg fortrækker uden kondom da jeg for mest ud af sex uden men vigtigt for mig er at begge parter er tjekket for div. sygdomme. :)

Hvad Rollespil angår har jeg heller ikke den store erfaring men er nysgerrig inde for området bla. dominans, Herrer/Tøs men finder tanken fræk. ;)
Brugeravatar
Af Gavtyv
#416 Jeg mener bestemt jeg er åben over for det meste og jeg har aldrig været bange for at afprøve noget nyt - sålænge det ikke virker voldeligt eller er noget der gør ondt.

Jeg kan i et selskab godt virke stille og lidt genert og jeg har aldrig direkte ført mig frem - men flere af mine søde pigevenner var ret nysgerrige og de har altid sagtens
kunnet overtale mig til at vise og gøre ting for dem - altså ting vi fyre gør og, hvordan vi i så gør det. :oops:

I min tidligste ungdom gjorde jeg det endda for det meste uden at bede om noget til gengæld. :roll:
Jeg har dog aldrig følt mig udnyttet el. misbrugt på nogen måde - og jeg gjorde det kun fordi jeg syntes det var frækt, sjovt. :roll:

Pigerne var alle fra lige omkring min egen alder og op til 1½ år ældre og de var for det meste 2 el. flere samlet, hvad det var de gerne ville se kan I sikkert nok gætte jer til. ;)
Men opfindsomheden og nysgerrigheden voksede selvf. sammen med vores alder og viden - og pigerne begyndte efterhånden også med, at de selv ville afprøve og gøre
"disse ting" ved mig - og det kom der virkelig utrolig meget sjov og grin ud af. :roll:
Men rigtig sex med samleje og den slags, det gjorde og turde vi trods alt ikke. ;)

Mvh. Gavtyven
Senest rettet af Gavtyv 26. apr 2015, 09:20, rettet i alt 6 gange.
Brugeravatar
Af SexyLab
#422 Jeg er også åben for det meste. Vil gerne prøve alt slags sex for at se hvad der virkelig tænder mig